Yeni Ne Var ?

18 Mayıs 2012 Cuma

Lee Stafford Poker Straight Conditoner

 Lee Stafford bir çok ürününü kullandığım bir marka.Her şeyinden de memnunum.Bu saç kremi de  düz saçlar serisinden.Saçı düzleştirmeye yardımcı ve ısıya karşı koruyucu bir ürün.Benim saçlarım yeterince düz ama bu krem saçlarımı biraz daha yatıştırıyor diyebilirim.Ama ağırlık yapması ve saçı söndürmesi gibi bir durum söz konusu değil.



Hafif kıvamlı ve losyon şeklinde yapısı var.Şampuanı da çok güzel onu da ayrıca yazacağım.Saçımı şampuanladıktan sonra fazla suyunu alıyorum saçıma  uygulayıp saçlarımı topuz yapıyorum.3-4 dk sonra
duruluyorum.Saçlarım daha yumuşak oluyor daha kolay taranıyor.Kurutmadan önce de serumumu sürüp kurutuyorum.Düz parlak ve yumuşak saçlar :)

Ürünü tekin acarlarda bulabilirsiniz. 21 tl,
250ml











                                                                                                     Tekin Acar ürünü şöyle anlatmış ;

Cilt Tipi

Tüm saç tipleri için uygundur.

Ürün Özellikleri

20 yılı aşkın bir süre saç endüstrisinde tecrübe sahibi olan Lee Stafford POKeR STRAIGHT serisi ile saçlara parlaklık ve ışıltı sağlar. Vitamin E etkili P2FiFTY COMPLEX™ saça termal koruma ( maşa, saç düzleştirici, fön vb. ) sağlar - 250ºC'ye kadar. POKeR STRAIGHT CONDITIONER with P2FiFTY COMPLEX™ içerdiği tylose ve silikon besleyiciler ile saçın kolay taranmasını, parlak görünmesini sağlar. Cetrimonium Chloride ise elektriklenmeyi önler.

Ürün Avantajları

İpeksi, parlak, yumuşak ve ısıya karşı dayanıklı saçlar için ilk adım - Poker Straight ! POKeR STRAIGHT CONDITIONER with P2FiFTY COMPLEX™ saça ipeksi bir yumuşaklık ve parlaklık sağlar, saçı besler ve şekillendirmeye hazırlar.

Ürün Kullanımı

Saçı şampuanlayıp, duruladıktan sonra saç kremini ellerinize alın ve saçlara iyice yedirin. Poker Straight Balm ile devam edin.






1 yorum:

  1. Bayıldım buna saçlarım daha uzun süre düz kalıyor ve elektriklenmeyi azaltıyor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...