Yeni Ne Var ?

13 Mayıs 2012 Pazar

Inglot Under Eye Concealer



Inglot göz altı kapatıcısı ince yapılı,akışkan ve orta kapatıcılıkta bir göz altı kapatıcısı.Benim göz altlarım gereksiz bir morlukta olduğundan tamamen yok edip mucize yaratmıyor ama yine de başarılı.Fazlaca kuruyan göz altlarınız yoksa yine nem konusunda sizi rahat ettirecek bir ürün.Benim göz altlarım akşama doğru yine kuruyor ne yazık ki :/



Bana kalırsa üründeki en büyük olumsuzluk ambalajı.İlk aldığımda öyle bir fışkırdı ki ürün.Kapatıp açarken hep bir akma bulaşma sorunu yarattı.Hiç ayarında ürün alamadım sanırım.Zaten su gibi olduğundan biraz fazla kullanmak gerekiyor.Benim ki 3 ay içinde bitme noktasına geldi.
Çok sıvı olduğundan parmakla rahat uygulanan bir ürün değil.Ben fırçayla uygulayıp süngerle tampon yapıyorum.Böylece daha doğal duruyor.
Bendeki Lc3 ten rengimde morlukları kapatmak için açık renk kullanmak daha da belirginleştirir.






Inglot şu şekilde açıklamış ;

Yüzdeki lekeleri ve göz altı morluklarını kapatır.
Kokusuz özel yapısı göz çevresindeki hassas ve ince yapıyı korumak üzere formülize edilmiştir.
İçeriğindeki dişbudak ağacı kabuğu, organik silikonlar ve B3 - E vitaminleri göz altındaki koyu renk halkaları ve şişkinlik görüntüsünü kapatır ve azaltır.
Nemlendirici yapısı göz çevresinin kurumasını ve kırışmasını engeller.
Paraben içermemektedir.
Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir.
UYGULAMA
Her gün kullanım için idealdir.
Kremsi yapısı özellikle göz çevresine kolaylıkla uygulanmasını sağlar.
21 T fırça kullanılarak kolay uygulama yapılır.
Parmak uçlarıyla göz altı kapatıcısı hafif dokunuşlarla cilde sabitlenir.
10 ML/0.33 US FL OZ








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...