Yeni Ne Var ?

23 Nisan 2012 Pazartesi

The Body Shop COLOURGLIDE LIP COLOUR 59

 Bu ruju rengine vurulup almıştım.Body Shop neon pembe olarak tanımlamış.Parlak mavi alt tonlu bi pembe.İnci bitirişli hafif bi ışıltısı var.
Serinin 37 rengi mevcut.

 Yoğun kıvamlı bir ruj.Dudakta elinize sürdüğünüz rengi elde etmek için bi kaç kat geçmek gerekiyor yoğun kıvamı da biraz ağırlık hissi veriyor.
Benim dudaklarımı olduğundan daha ince gösterdi neden bilmiyorum.Altına aynı renk kalem kullanarak daha iyi bi görüntü sağlayabilirsiniz.

bu ruj  59 numara ve 4 gr.Yerel Ticaret ürünü susam yağı, marula yağı ve organik balmumu içeriyormuş.

Bu da biraz deniz pembesi :D

1 yorum:

  1. ben bundan istiyorum yemin ederim bloğu açtım eğer ki bunun altında adım yazmazsa ben de deniz değilim diyodum tam :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...