Yeni Ne Var ?

20 Nisan 2012 Cuma

Mac Studıo Moısture Tint


Renkli nemlendiriciler bu yaz çok populer.
Benim de merakımı cezbettiler ve kullanışlı olacağını düşündüğümden alıverdim :)



Mac renkli nemlendirici için şunu söyleyebilirim ;
benim gibi hassas ve kuru ciltlerin rahatlıkla kullanabileceği , yağlı ciltlerde parlama yapmayacak , hafiften ortaya doğru kapatıcılığı olan doğal-mat yapıda biraz yoğun krem yapıda bir ürün.

Benim kadar kuru ciltliyseniz yazın bile tek başına yeterince nem veremez ama altına nemlendirici s sürerek raharlıkla kullanabilirsiniz.

 yağlı ciltlerde ilerleyen saatlerde t bölgesinde hafif parlama yapabilir hafif pudra geçmeniz uzun saatler sizi rahat ettirecektir.

*altına cildinize uygun baz uygulamanız kalıcılık ve nem açısından her zaman tavsiye olunur :)))

cildinizde kapatılması gereken kusurunuz yoksa bu ürünü günlük makyajınızda rahatlıkla kullanırsınız, cilt tonunuzu dengeler ve fondoten kadar silinme bulaşma problemi yaşatmaz.








ürün 40 ml
meraklısına ürünün içeriği

2 yorum:

  1. Sonunda benim kadar kuru ve hassas ciltli bir blogger :)

    YanıtlaSil
  2. En iyi üründen bile sorun yaratan bi yüzüm var :D bende yalnız değilim demek ki :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...