Yeni Ne Var ?

25 Nisan 2012 Çarşamba

MAC Sweet Sunrise lipstick

Sweet Sunrise MAC naturally winter koleksiyonunda satışa çıktı.Her ne kadar sınırlı üretim olsada başka bir koleksiyonda tekrar satışa çıkabilir.


Lustre yapıda bu yapı biraz şeffaf ve ıslak.
Ölü dudakları seviyorsanız bu ruju sevebilirsiniz
Çok açık bi rengi var bence esmerlerden çok beyaz tenlilere hitap eden bi ruj.
Orta kalıcıkta diyebilirim mac in diğer matte satin yada amplified kadar kalıcı bi seri değil lustre ben birazda ruj yiyen bi insanım.
Açık bir nude renk.Bu ruju ben çok zor kullanıyorum nedeni ise dudaklarımdaki bütün kusurları ele veriyor.Eğer dudaklarınızda çatlaklar ölü deriler vs.. yoksa çok hoş fakat varsa iyi bir peeling ve nemlendirici lazım.Kış koleksiyonunda çıktı zaten kuru olan cildim sapıttı ne kadar peeling yapsam da sadece bir kaç kez huzurla kullandım :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...