Yeni Ne Var ?

29 Nisan 2012 Pazar

KRYOLAN lipstick C010

 Kryolan renk ve ürün konusunda çok çeşitli bir marka.Özellikle sahne makyajında kullanılan marka son yıllarda günlük kullanıma daha uygun ürünler çıkardı.Kryolanın fondotenlerinin başarısını ve ününü de eklemek istiyorum.

Bu ruju eski clarins rujuma benzetip almıştım.Eskiden bu renk rujlara zaafım vardı hala çok seviyorum ama artık sürekli bu tonları tercih etmiyorum.Rujun rengi sizi korkutmasın zira sürüldüğünde daha şeffaf renk veriyor.Vişne çürüğü yada koyu kiraz rengi dudaklarınız oluyor.
 Smokey makyajla vamp bir makyaj elde edebilirsiniz.Yada eyelinerla kullanıp daha sade ve klasik makyajlar yapabilirsiniz.
Kalıcılığı orta sheer yapıda dudakları kurutmuyor ancak dudaklarınız benim gibi küçükse yada inceyse bu ruju aynı renk kalemle dudaklarını çerçeveleyip kullanın derim.

 Görüldüğü gibi beyaz tende çok çarpıcı duruyor.
Ürün 4 gr ve bir ruj için oldukça iyi bir miktar.
Kryolan mağazası o kadar klinik-hastane görüntüsünde ki içeri girip bişeyler alası pek gelmiyor insanın.Sadece ankaradaki mi böyle onu bilemeyeceğim.Ürünlerinin ağırlıkları çok fazla genelde.Sanırım bu tiyatro makyajından dolayı.Hani bir pudrası varki 60 gr  O.O Son bi kaç ay içinde de zam yaptılar :/
Eğer şehrinizde kryolan yoksa telefonla sipariş etmeniz mümkün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...