Yeni Ne Var ?

25 Nisan 2012 Çarşamba

INGLOT AMC face blush 62


         

   Ne kadar patlak bi renk  :D
   İnglot un amc allıkları diğer allıklarından çok daha başarılı.
   Pespembe bu allık sizi korkuttu değil mi :D Korkun çünkü mac    sheertone allıklara benzemez mahveder sizi :D
 Bol pigmentli bu allığı iyi uygularsanız şeker gibi yanaklarınız oluyor :D
 Ne kadar pigmentli olduğunu en iyi fırçayı temizlerken anlarsınız.
 Kendisini gördüğüm anda vuuu renge bakk ama çok ürperticiiii demiştim    ki Osman mua yüzüme çok güzel uyguladı çok yakıştı bende aldım :D


 Mavi alt tonlu bu allığı soğuk kış günlerine inat kırmızı-pembe rujumla kullandım :)

 Rengi tam yansıtabilmek için biraz fazla fotoğrafladım :) Ürün 4 gr ve paraben içermiyor.Tüm gün yüzünüzde kalıyor :)

 Ben rengi göstermek için bu kadar yoğun sürdüm tabi :)



3 yorum:

  1. senin eve bir gece ansızın gelebilirim haberin olsun :D malum bunları gündüz çalamam ya da sen mutfakta pasta yaparken mi çalsam :D

    YanıtlaSil
  2. gören görmeyen de acayip hamaratım sürekli mutfakta bişeyler yapıyorum sanır :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...