Yeni Ne Var ?

21 Nisan 2012 Cumartesi

SEPHORA brown smokey eyes

 Bu paleti alalı baya olmuştur çok fazla olmasa da kullandım.Kesinlikle normal fiyatının verilebileceği bi palet değil tam olarak hatırlamasam da ilk çıktığında  70-80 yada daha fazla bi fiyatı vardı bu paletin.

Paletteki farlar bazsız bi hiç !

 adım adım nasıl dumanlı göz makyajı yapılacağını
 gösteriyor.
 Baz renk , temel renk , göz kapağının katlanma çizgisine uygulanan görüntüyü puslandıran ışıltılı kahverengi, kaş altına ve göz pınarına aydınlık veren altın renkli far.
 Paletteki adımlarda paletin küçücük fırçasıyla anlatılmış.Bu fırçayla yaparsınız yapmanıza ama 3 saatinizi felan alır heralde.Sadece yanınızda taşıyıp rötüş felan yaparsınız.








Renkler bu şekilde yeterince pigmentli değiller.Zaten aydınlık veren altın rengi biraz fazla sarıya kaçmış.
 Koyu kahve kalemin rengi de bu şekilde.Güzel bi kahverengi kızıllık içermeyen hoş bi rengi var amaaa keşke gözün iç kanalını da boyayabilseymiş ! Bi de kohl yazıyor kalemde kohl olmasaymış nolurmuş acaba o.O bende sephoranın siyah hatta kohl olmayan göz kalemi var o bile boyayabiliyor iç kanalı - ha dayanıklı değil o başka.
Bu da pelleteki küçük maskara.Bu maskaranın daçok iyi iş gördüğü söylenemez kirpikleri -belki küçük olduğundan - cılız cılız azcık boyuyor zaten iki kezden fazla uğraşmadım kendisiyle.

Bu paleti sephora indiriminden 20tl ye almıştım.Zaten daha fala para edecek bişey değil.

3 yorum:

  1. İyi ki delilik yapıp almamışım... Too Faced'in Natural Eye Palet'inin üstüne palet tanımıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. sephorada bundanmı alsam too faced denmi alsam diye kararsız kalmışım iyiki almamışım too facedle aşk yaşıyorum :)) ikiside aynı paraydı o zaman 20 tl'ye süper almışşsın sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sephora paletlerle Too Faced paletler zaten karşılaştırılamaz :) Sephora tekli farlar iyi ama iş palete gelince rezil ediyorlar nasıl başarıyorlar bilmiyorum :/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...